Året som gikk

Fredrik.jpg


Året som gikk 2015, av Fredrik Rørstad Lillegraven, daglig leder i iStage.

Det har vært et innholdsrikt og fantastisk 2015 på flere måter for iStage. Vi opplevde en formidabel utvikling, samtidig som den raske veksten bydde på spennende utfordringer. Det ble lagt ned en solid innsats av våre artister og ansatte, og vi er svært fonøyde med vårt andre driftsår. Vi satte noen ambisiøse mål i starten av året og vi nådde alle våre finansielle målsettinger med god margin. Omsetningsmessig har vi hatt en markant økning sammenlignet med 2014. Vi kan se tilbake på fjoråret med stolthet. At vi vokser er en bekreftelse på at vi lykkes med det vi gjør, og måten vi gjør det på.

Å håndtere den raske veksten har kanskje vært den største utfordringen vår i året som gikk. En slik vekst krever kontinuerlige strategiske vurderinger, både store og små, og da får vi testet oss. Med suksess oppstår det nye muligheter som gjør at vi må ta valg. Da må man reflektere over hva som er i henhold til visjonen, målet og om vi har kapasitet til å gjennomføre. Her har vi lært mye om oss selv i 2015. Vår bedriftsfilosofi og verdigrunnlag er godt forankret i oss så vi har lyktes med å få det beste ut av de mulighetene og utfordringene vi møtte. Veien til målet og hvordan vi gjør ting er høyt verdsatt i iStage.

Vi har også nådd mange milepæler i året som gikk. Vi gikk fra to til fire ansatte, og det har naturligvis stor betydning for oss som et relativt nyetablert humorbyrå i Norge. Det var også en stor glede da Selda Ekiz og Siri Kristiansen i høst signerte managementavtale med iStage. Dette er to unike artister vi lenge har ønsket å knytte tettere samarbeid med. To av våre Managementartister turnerte landet rundt med sine første soloshow. Nils-Ingar Aadne med "EGO" og Henrik Fladseth med "Kverulant". Begge showene ble meget godt mottatt av både publikum og anmeldere.

Nå venter et nytt år med nye muligheter og utfordringer. Vi gleder oss til å fortsette samarbeidet med våre dyktige managementartister og kunder. Vi tar med oss det beste fra 2015 og jobber for å bli enda bedre i 2016, og det krever at alle i organisasjonen utfordrer seg selv og hverandre for å bli best mulig.

Vår lidenskap er å spre glede. Vi skal bli landets mest attraktive Humor – og Managementbyrå.